wylaczenie poczty glosowej w orange
deu
2006-11-24 08:56:38 UTC
czy ktos sie moze orientuje jak w tej sieci wylaczyc poczte glosowa ?

pozdr.m.
cherokee
2006-11-24 09:31:30 UTC
Post by deu
czy ktos sie moze orientuje jak w tej sieci wylaczyc poczte glosowa ?
Zadzwon do nich i ci powiedz±. Wiem, ze mnie pytali o model telefonu i
podali jakas sekwencje znaczków do wcisniecia, wiêc moze jest jakis
uniwersalny sposób dla aparatu.

pozdr

cherokee
Sheer
2006-11-24 11:49:14 UTC
Post by deu
czy ktos sie moze orientuje jak w tej sieci wylaczyc poczte glosowa ?
oto uniwersalne rozwiazanie:
anuluj wszystkie przekierowania,
wstukaj ##002# i zatwierdz klawiszem polaczenia.
Sheer
Cezar
2006-11-25 09:06:40 UTC
Post by Sheer
Post by deu
[...]
Czasami operatorzy (wiem ze kiedys t-mobile tak robil w PayAsYouGo)
blokowali wylaczenie przekierowania na poczte glosowa bo to sa dla nich
pieniadze. jedyna mozliwoscia bylo zadzwonienie do operatora i wylaczenie
voicemail.

c.
Leo
2006-11-26 21:12:59 UTC
no wlasnie tez mam w orange na abonament, i za diabla jie moge wylaczyc
poczty. Co odwoluje przekierowania one same wracaja.

Przy okazji ma moze ktos stronke do ciekawych za free dodatkow do SE
990i. Dziekuje
Sheer
2006-11-27 10:39:10 UTC
Post by Leo
no wlasnie tez mam w orange na abonament, i za diabla jie moge wylaczyc
poczty. Co odwoluje przekierowania one same wracaja.
a w ktorym Orange? w orange.uk czy orange.pl ??

bo w polskim to zakladasz sobie konto na portalu www.orange.pl i stamtad w
pelni zarzadzasz swymi uslugami (dla swego numeru telefonu), wlaczasz i
wylaczasz co chesz... (bez placenia za SMS aktywujacy/dezaktywujacy)

czy angielskim odpowiedniku nie ma czegos takiego?
Sheer
cherokee
2006-11-27 12:04:54 UTC
Post by Sheer
bo w polskim to zakladasz sobie konto na portalu www.orange.pl i stamtad w
pelni zarzadzasz swymi uslugami
Niestety w Polsce jest duzo dla nas normalnych udogodnien, o których
Brytyjczykom jeszcze sie nie snilo:)

pozdr

cherokee
Sheer
2006-11-29 03:13:55 UTC
Post by cherokee
Niestety w Polsce jest duzo dla nas normalnych udogodnien, o których
Brytyjczykom jeszcze sie nie snilo:)
za wyjatkiem normalnej konkurencji

ale czy jestes pewien, ze nie ma mozliwsci zarzadzania kontem swego numeru
telefonu poprzez Internet?

http://tinyurl.com/ye5sl3

sprawdz to lepiej
Sheer
cherokee
2006-11-29 11:07:22 UTC
Post by Sheer
ale czy jestes pewien, ze nie ma mozliwsci zarzadzania kontem swego numeru
telefonu poprzez Internet?
Pewn_a. Mam akurat kilka telefonów w Orange opcje zmiany czegokolwiek online
dzialaja bardzo sporadycznie. Cokolwiek chcesz zrobic, musisz i tak
zadzwonic do nich.

pozdr

cherokee